7 czerwca 2021 r. Starostwo Powiatowe w Śremie wznowiło bezpośrednią obsługę klientów, z zachowaniem kilku zasad bezpieczeństwa.
Dopuszczalna liczba interesantów przebywających jednocześnie w jednym pomieszczeniu nie może być większa niż jedna osoba na jedno stanowisko obsługi, a w holu może przebywać max. 12 osób. Obowiązuje noszenie maseczek na terenie Urzędu, dezynfekcja rąk po wejściu oraz zachowanie dystansu społecznego.
Zalecane jest wcześniejsze umówienie wizyty oraz w miarę możliwości korzystanie z narzędzi komunikacji za pośrednictwem skrzynki podawczej e-PUAP czy też internetowej rezerwacji wizyty w Wydziale Komunikacji
Nadal zawieszone pozostają bezpośrednie wizyty w punktach nieodpłatnej pomocy prawnej we wszystkich lokalizacjach na terenie Powiatu Śremskiego.
Z kolei od 9 czerwca 2021 r. w Urzędzie Miejskim przy Pl. 20 Października 1 przywrócona została bezpośrednia obsługa klientów w biurach w godz. od 7:00 do 15:00.
W dalszym ciągu obowiązują profilaktyczne zasady bezpieczeństwa tj. obsługa jednego klienta na jedno stanowisko, dystans 1,5 m pomiędzy uczestnikami spotkania, noszenie maseczek i dezynfekcja dłoni.
Natomiast w Urzędzie Stanu Cywilnego przy ul. Mickiewicza 10 obsługa klientów nadal będzie prowadzona na parterze budynku.
Jeżeli jest to możliwe, zalecany jest kontakt z urzędnikami telefoniczny lub poprzez środki komunikacji elektronicznej: email lub ePUAP.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz