Sieć sklepów Biedronka przygotowuje dla klientów kampanię promocyjno-lojalnościową. Po sukcesie gangów - Świeżaków, Słodziaków, Fajniaków i Swojaków teraz czas na Gang Bystrzaków. Nazwa nowych maskotek została już zarejestrowana.
Za tymi maskotkami szalały miliony dzieci w całej Polsce. Ich rodzice robiąc zakupy zbierali punkty, a później wymieniali je na pluszaka.
Nowa akcja Biedronki ma nosić nazwę Gang Bystrzaków. Jak podaje serwis Wiadomości Handlowe, wniosek o rejestrację słownego znaku towarowego został już złożony do Urzędu Patentowego. Zarejestrowana została już także domena gangbystrzakow.pl.
- W tym roku w sklepach Biedronka Gang Bystrzaków mogą przybliżać dzieciom m.in.: maskotki, książki, zabawki, gry komputerowe, filmy animowane, nie będzie jednak produktów spożywczych. Ze zgłoszenia w Urzędzie Patentowym wynika, że operator sklepów porzucił ten pomysł, choć dopuszczał możliwość obrandowania żywności przy poprzedniej edycji programu - wskazują Wiadomości Handlowe.
Przygotowanie do nowej kampanii promocyjno-lojalnościowej potwierdza Piotr Szymanowicz, starszy menedżer ds. marketingu sieci. Nie chce jednak zdradzać szczegółów akcji.
Pewne jest jednak, że będzie miała charakter edukacyjny i będzie skierowana do najmłodszych.
- Akcje lojalnościowe są ważnym punktem oferty Biedronki dla swoich klientów, czego najlepszym dowodem jest fakt, że w ramach dotychczas organizowanych kampanii rozdaliśmy w sumie aż ponad 40 milionów maskotek i ponad 6 milionów książek. Aktualnie finalizowane są założenia nowej akcji, o której szczegółach będziemy mogli poinformować w późniejszym terminie - powiedział dla WH Szymanowicz.
Informacja dotycząca startu kampanii nie jest znana. Wiele wskazuje jednak na to, że rozpocznie się pod koniec wakacji. Podobnie jak poprzednie akcje jak m.in. Gang Świeżaków.
- Idąc tym tropem, Gang Bystrzaków powinien pojawić się w sklepach Biedronka 25 sierpnia 2022 roku - wskazuje serwis.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz