Zamknij

Orły Jubilerstwa - aktywność jubilera w sieci

08:22, 26.05.2020 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 08:22, 26.05.2020

Dzisiejsze społeczeństwo, szczególnie jego młodsza część, nie wyobraża sobie zakupów i dokonywania wyborów produktów, bez wcześniejszego uzyskania informacji w sieci. Użytkownicy Internetu poszukują fachowców na portalach branżowych, sprawdzają opinie dotyczące konkretnej usługi, porównują, wybierają i oceniają.

Jeszcze do niedawna, kupowanie biżuterii online wydawało się bezmyślnością. Jednak konsumenci przyzwyczaili się do robienia zakupów siedząc wygodnie w fotelu, co stało się głównym powodem, dla którego e-handel rozwinął się również w branży jubilerskiej i nadal rozkwita.
Wielu jubilerów i sklepów stacjonarnych z biżuterią działa tylko na rynku lokalnym i nie prowadzi sprzedaży online. Jednak mimo to, firmy chcą być widoczne i docierać do większej grupy odbiorców, a jest to możliwe tylko za prawą nowoczesnych mediów.

Nie można tu nie wspomnieć o trzeciej grupie handlowców, którzy nie chcą i nie zamierzają aktywnie udzielać się w social mediach i zawracać sobie głowy własną stroną internetową.

Internet rządzi się swoimi prawami

Bez względu na to, do której grupy przyporządkować można przedsiębiorcę, pojawienie się informacji w sieci o jego działalności jest nieuniknione. Klienci zarówno lokalnego jubilera w Gdyni, jak i ogólnopolskiej sieci sklepów, prędzej czy później, wyrażą swoje zadowolenie lub dezaprobatę po dokonanym zakupie.

Jeśli opinie są dobre, czym się przejmować?

Błędem jest myślenie, że odpowiednia ilość pozytywnych wpisów zapewni już na zawsze renomę i zwiększy sprzedaż. Wystarczy kilku niezadowolonych klientów, parę nieprawdziwych, negatywnych wpisów i kryzys marki gotowy. W sytuacji podbramkowej można odpowiednio zareagować, dlatego właśnie obecność w mediach jest ważna dla firmy.

Plebiscyt „Orły Jubilerstwa” wspiera przedsiębiorców dbających o poziom oferowanych usług, poprzez stworzenie unikalnego zestawienia zwycięzców i laureatów branży jubilerskiej. Nie ma znaczenia, czy firma działa lokalnie, czy też prowadzi sprzedaż internetową.

W czym ranking może okazać się pomocny?

Klienci szukający opinii o firmie, zwykle poprzestają na kilku znalezionych stronach opiniotwórczych. Pojawienie się nieprzychylnych komentarzy spowoduje, że na tym poprzestaną i zakupią produkt u konkurencji. Do plebiscytu „Orły” zliczane są wszystkie oceny wystawione w sieci, dzięki czemu nawet posiadając kilka negatywnych wpisów, firma ma spore szanse na wyróżnienie, jeśli tylko ogólna ilość opinii wyrażonych liczbowo nie jest zbyt mała.

Duża liczba odwiedzin rankingu „Orły Jubilerstwa” i jego popularność w mediach społecznościowych sprawia, że laureaci cenią sobie to wyróżnienie i chętnie dzielą się informacjami o nim na swojej stronie internetowej i profilu facebookowym. Wpływa to bezpośrednio na widoczność w mediach, zwiększa prestiż firmy i przychylność potencjalnych klientów.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%