Zamknij

Przekroczyli dopuszczalne normy! Nestle prosi o kontakt klientów, którzy to kupili

09:42, 28.11.2020 J.K Aktualizacja: 09:42, 28.11.2020
Skomentuj

Nestle to największy na świecie producent żywności, którego produkty doskonale znane są także w Polsce. Jak się okazuje, nawet tak znanym firmom zdarzają się „wpadki” Państwowa Inspekcja Sanitarna wykryła, że w niektórych produktach tej firmy, przekroczono najwyższy dopuszczalny poziom pierwiastka chemicznego, który przy dłuższym stosowaniu wywiera szkodliwe działanie na organizm człowieka. 

Produkty firmy Nestle można spotkać nie tylko w marketach, ale w niemal wszystkich sklepach spożywczych. Czekolady, kaszki, batoniki, często reklamowane są w mediach. Tymczasem badania pokazały, że w pobranej próbce Nestlé Sinlac Bezglutenowy produkt zbożowy po 4 miesiącu, 500 g, numer partii / najlepiej spożyć przed końcem: 01970291R / 09/2021, wyprodukowany przez Nestlé Polska S.A. ul. Domaniewska 32 02-672 Warszawa miało miejsce przekroczenie najwyższego dopuszczalnego poziomu kadmu, pierwiastka, który jak czytamy na stronie GIF wywiera szkodliwe działanie na organizm człowieka przy długotrwałym narażeniu na ten pierwiastek.

Na podstawie własnego postępowania wyjaśniającego producent podjął decyzję o wycofaniu z obrotu aż 19 różnych produktów. Ich listę znajdziecie – TUTAJ -

Jak informuje Główny Inspektor Sanitarny Firma Nestlé niezwłocznie podjęła działania, by wycofać ww. partie produktów ze sprzedaży, a Państwowa Inspekcja Sanitarna monitoruje prowadzony proces. Nestlé prosi też konsumentów, którzy kupili produkty z wyżej wymienionych partii o kontakt z jej Serwisem Konsumenta w celu umówienia wymiany produktów, bądź w przypadku jakichkolwiek pytań: tel.: 801 333 000 lub e-mail: [email protected]

(J.K)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%