Zamknij

Niedługo mija termin na składanie wniosków. Warto wiedzieć

15:31, 19.01.2022 . Aktualizacja: 15:33, 19.01.2022
Skomentuj

Do 31 stycznia 2022 r. w Urzędzie Miejskim w Śremie przyjmowane będą wnioski o wykonanie usługi usunięcia odpadów budowlanych zawierających azbest z nieruchomości położonych na terenie gminy Śrem. 

Zadanie realizowane jest przez Powiat Śremski w ramach realizacji w latach 2021-2022 zadania pn. Likwidacja wyrobów budowlanych zawierających azbest na terenie powiatu śremskiego, z terminem realizacji do dnia 21 października 2022 roku.

Realizacja zadania obejmie: zabezpieczenie, zważenie, załadunek, transport i przekazanie do unieszkodliwienia.

Pomoc finansowa wynosi 100% kosztów wykonania prac związanych z usunięciem odpadów, jednak do kwoty nie większej niż 5 000 zł. W ramach działania odbierane będą wyłącznie wyroby zdemontowane.

Wnioski będą rozpatrywane według kolejności ich złożenia do wyczerpania środków finansowych.

(.)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%