Do 31 stycznia 2022 r. w Urzędzie Miejskim w Śremie przyjmowane będą wnioski o wykonanie usługi usunięcia odpadów budowlanych zawierających azbest z nieruchomości położonych na terenie gminy Śrem.
Zadanie realizowane jest przez Powiat Śremski w ramach realizacji w latach 2021-2022 zadania pn. Likwidacja wyrobów budowlanych zawierających azbest na terenie powiatu śremskiego, z terminem realizacji do dnia 21 października 2022 roku.
Realizacja zadania obejmie: zabezpieczenie, zważenie, załadunek, transport i przekazanie do unieszkodliwienia.
Pomoc finansowa wynosi 100% kosztów wykonania prac związanych z usunięciem odpadów, jednak do kwoty nie większej niż 5 000 zł. W ramach działania odbierane będą wyłącznie wyroby zdemontowane.
Wnioski będą rozpatrywane według kolejności ich złożenia do wyczerpania środków finansowych.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz