A) przygotowuje propozycje terminów sesji i komisji oraz współpracuje
z Przewodniczącym Rady i komisji w sprawie ich organizacji,
B) przygotowuje zawiadomienia o posiedzeniach sesji i komisji oraz zamieszcza radnym materiały na sesje Rady i posiedzenia komisji w systemie e-sesja, według wewnętrznego podziału,
C) dokumentuje i protokołuje posiedzenia sesji i komisji Rady,
D) po sesji przygotowuje uchwały w wersji elektronicznej i papierowej
(po nadaniu numeru i naniesieniu autopoprawek zgłoszonych podczas sesji), przedstawia do podpisu przewodniczącemu, wysyła elektronicznie do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Wielkopolskiego, Regionalnej Izby Obrachunkowej, Wojewody Wielkopolskiego,
E) inne zadania z zakresu obsługi Rady Miejskiej w Śremie.
StPr/25/0253
data rozpoczęcia pracy od 04.08.2025
wynagrodzenie od od 6 000 PLN