To prosta, ale bardzo wymowna forma. Wieża ciśnień – jeden z najbardziej rozpoznawalnych punktów naszego miasta – symbolizuje lokalność i tożsamość Śremu. Mikrofon natomiast wyraźnie podkreśla muzyczny charakter tegorocznej edycji wydarzenia, w której dominować będą koncerty muzyków ogólnopolskich i lokalnych.
Logo jest wesołe, dynamiczne i nowoczesne. Ma w sobie coś z ręcznego rysunku – przez co sprawia wrażenie swobodnego, lekkiego, wręcz wakacyjnego. Świetnie oddaje to, czym Dni Śremu są dla mieszkańców: wspólnym czasem, w którym można się spotkać, posłuchać muzyki i po prostu dobrze się bawić w mieście, które wszyscy dobrze znają i kochają.
Jak poinformowało Muzeum Śremskie, które wraz z Gminą Śrem, jest organizatorem całego wydarzenia, w konkursie na logo Dni Śremu 2025 wpłynęło 14 prawidłowych zgłoszeń. Komisja konkursowa uznała, że pierwsze miejsce należy się Marcie Andrzejewskiej.
[ZT]81394[/ZT]
[ZT]81660[/ZT]
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz