Starosta Śremski informuje o możliwości składania wniosków o wykonanie w roku 2024 usługi usunięcia wyrobów budowlanych zawierających azbest w ramach realizacji kolejnej edycji zadania pn.: Likwidacja wyrobów zawierających azbest na terenie powiatu śremskiego.
Wnioski należy składać do dnia 6 września 2024 r. do Starostwa Powiatowego w Śremie. Planowany termin wykonywania prac związanych z realizacją zadania - do dnia 15 listopada 2024 r.
Regulamin realizacji zadania w roku 2024, a także formularz wniosku oraz formularze załączników do wniosku dostępne są na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Śremie w zakładce Usuwanie azbestu 2024 r.
Przedsięwzięcie finansowane jest ze środków pochodzących z dotacji udzielonej Powiatowi Śremskiemu przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz