Badanie ma na celu zebranie opinii mieszkańców. Wyniki ankiety będą przydatne podczas wyznaczania kierunku przyszłych usprawnień, zarówno w codziennej obsłudze petentów, jak i w tworzeniu długoterminowej strategii Urzędu Miejskiego.
Formularz składa się głównie z pytań zamkniętych. Jest jednak przestrzeń również na swobodne podzielenie się swoimi uwagami lub sugestiami. Przykładowe pytania, które pojawiają się w ankiecie badania satysfakcji, to:
„Czy Pana/Pani zdaniem pracownicy Urzędu kierują się zasadami Kodeksu Etyki pracowników Urzędu Miejskiego w Książu Wlkp., który dostępny jest w Biuletynie Informacji Publicznej?”
„Czy materiały informacyjne udostępnione w Urzędzie oraz w Biuletynie Informacji Publicznej w zakładce Poradnik Klienta są czytelne i pomocne przy załatwianiu sprawy?”
„Który z poniższych elementów ma dla Pana/Pani największe znaczenie?” (z możliwością wyboru kilku odpowiedzi):
- sprawność i szybkość obsługi
- terminowość załatwiania spraw
- dostępność informacji
- fachowość i kompetencja urzędników
- kultura osobista urzędników
Władze Książa podkreślają, że każda odpowiedź ma znaczenie. Zebrane opinie nie trafiają do szuflady – są analizowane i wykorzystywane w procesie podejmowania decyzji, planowania szkoleń dla pracowników, a także dostosowywania przestrzeni urzędu do potrzeb mieszkańców.
Ksiąski urząd chce stawiać na przejrzystość, profesjonalizm i otwartość. Wypełnienie ankiety (zajmuje zaledwie kilka minut) może przyczynić się do realnych zmian w codziennym funkcjonowaniu lokalnej administracji.
Zachęcamy do udziału w ankiecie. Jest dostępna pod adresem: https://forms.gle/nc329jZ3KVL9TiWcA
[ZT]80845[/ZT]
[ZT]79681[/ZT]
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz