Jak informuje Urząd Miejski w Śremie, dokumenty można składać zarówno w wersji papierowej, jak i elektronicznie – za pośrednictwem platform ePUAP lub e-Doręczeń. Wzory formularzy i niezbędne informacje dostępne są w Biuletynie Informacji Publicznej.
Warunkiem rozpatrzenia wniosku jest wcześniejsze dopełnienie obowiązku złożenia informacji o rodzaju, ilości i miejscach występowania substancji stwarzających szczególne zagrożenie dla środowiska (azbestu) Burmistrzowi Śremu (w przypadku osób fizycznych niebędących przedsiębiorcami) albo Marszałkowi Województwa Wielkopolskiego (w przypadku innych podmiotów).
– podkreślono w ogłoszeniu.
Urzędnicy przypominają, że wnioski złożone poza wyznaczonym terminem nie zostaną rozpatrzone.
Planowany termin zakończenia zadania to 15 października 2025. Program realizowany jest zgodnie z uchwałą Rady Miejskiej i ma na celu ograniczenie zagrożeń dla zdrowia i środowiska wynikających z obecności azbestu na prywatnych nieruchomościach.
[ZT]81799[/ZT]
[ZT]81730[/ZT]
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz