Zamknij

Śrem walczy z azbestem. Można składać wnioski do urzędu

15:30, 15.07.2025 Aktualizacja: 15:32, 15.07.2025
Skomentuj Gmina Śrem ogłosiła nabór wniosków o usunięcie odpadów zawierających azbest. Gmina Śrem ogłosiła nabór wniosków o usunięcie odpadów zawierających azbest.

Od 18 lipca do 14 sierpnia 2025 mieszkańcy gminy Śrem mogą składać wnioski o usunięcie odpadów zawierających azbest ze swoich nieruchomości. To kolejna edycja programu, w ramach którego Gmina wspiera właścicieli posesji w bezpiecznym pozbyciu się szkodliwego materiału.

Jak informuje Urząd Miejski w Śremie, dokumenty można składać zarówno w wersji papierowej, jak i elektronicznie – za pośrednictwem platform ePUAP lub e-Doręczeń. Wzory formularzy i niezbędne informacje dostępne są w Biuletynie Informacji Publicznej.

Warunkiem rozpatrzenia wniosku jest wcześniejsze dopełnienie obowiązku złożenia informacji o rodzaju, ilości i miejscach występowania substancji stwarzających szczególne zagrożenie dla środowiska (azbestu) Burmistrzowi Śremu (w przypadku osób fizycznych niebędących przedsiębiorcami) albo Marszałkowi Województwa Wielkopolskiego (w przypadku innych podmiotów).

– podkreślono w ogłoszeniu.

Urzędnicy przypominają, że wnioski złożone poza wyznaczonym terminem nie zostaną rozpatrzone.

Planowany termin zakończenia zadania to 15 października 2025. Program realizowany jest zgodnie z uchwałą Rady Miejskiej i ma na celu ograniczenie zagrożeń dla zdrowia i środowiska wynikających z obecności azbestu na prywatnych nieruchomościach.

 

[ZT]81799[/ZT]

[ZT]81730[/ZT]

Dołącz do nas na Facebooku!Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i fotorelacje. Jesteśmy tam, gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

 

(.)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%