Zamknij

Certyfikowane szkolenia menedżerskie dla pracowników. Zrób to dla swojej firmy!

. + 15:00, 05.10.2023
Skomentuj

Nowe Motywacje są częścią grupy Schouten Global, globalnego lidera szkoleniowego, który jest naszym udziałowcem i partnerem strategicznym od 1997 roku. Tworząc programy merytoryczne korzystamy z doświadczenia międzynarodowego zespołu specjalistów, pracujących w 4 firmach na świecie.

Od 1996 r. Nowym Motywacjom przyświeca idea dostarczania usług rozwojowych, które będą odpowiedzią na zmieniające się potrzeby organizacji z różnych branż i o różnej wielkości. Wychodząc naprzeciw wyzwaniom powstają dedykowane programy szkoleniowe, coachingowe, inicjujemy działania konsultingowe, prowadzimy projekty badawcze, proponujemy systemowe rozwiązania dla HR. Tworząc rozwiązania zespół korzysta z wiedzy i doświadczenia Schouten Global – międzynarodowej firmy, która od 1997 roku jest udziałowcem i partnerem strategicznym. Siła Grupy Nowe Motywacje to efekt synergii kompetencji i wspólnej filozofii pracy: Schouten Global, Nowe Integracje, Grupa PM, HR Logistic.

  • Nowe Motywacje szkolą rocznie 12 tys. uczestników
  • Każdego roku odbywa się 3500 szkoleń, 2000 e-warsztatów i 200 webinarów
  • W tym czasie powstaje blisko 500 projektów
  • Oprócz tego tworzą dziesiątki podcastów, quizów i platform szkoleniowych
  • Zespół Nowych Motywacji tworzy ponad 70 specjalistów

Szkolenia managerskie

Od ponad 20 lat Nowe Motywacje z sukcesami szkolą managerów we wszystkich dziedzinach. Ogromne doświadczenie w branży motoryzacyjnej pozwoliło wypracować całe spektrum  cech i metod pracy pożądanych na stanowiskach managerskich. Dzięki temu leaderzy zespołów osiągają wzrosty wyników na tak dynamicznie zmieniającym się rynku. Szczególnie w dzisiejszych czasach, kiedy dostępność samochodów jest bardzo mała, obsługa posprzedażna staje się priorytetem dla większości dealerów. 

Najlepszym wyborem są opłacalne w długoterminowej perspektywie certyfikowane szkolenia menedżerskie. Po ukończeniu tego rodzaju kursu otrzymuje się odpowiedni dokument, który oficjalnie potwierdza ten fakt. Bezpośrednim rezultatem jest zatem to, że konkretny pracownik może pochwalić się interesującym wpisem w swoim CV. Szkolenie się właśnie w taki sposób jest doskonałą okazją na uzyskanie dostępu do aktualnej wiedzy, skutecznych strategii oraz narzędzi sprawdzających się w praktyce. Z kolei certyfikacja następująca po cyklu szkoleniowym lub pojedynczym kursie, do której dochodzi zwykle na podstawie zaliczonego egzaminu, stanowi dodatkowe potwierdzenie nabytych kwalifikacji.

Ty również uważasz, że przyszedł najwyższy czas na to, aby zwiększyć swoje kwalifikacje i kompetencje w zakresie skutecznego kierowania zespołami o dowolnej liczebności? Doskonała decyzja! Pozwól sobie poznać najlepsze praktyki i najnowsze trendy w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi oraz skup się na rozwijaniu umiejętności interpersonalnych, które są kluczowe na tym stanowisku. To wszystko doprowadzi Cię do wzrostu motywacji, efektywności i produktywności w pracy. 

Dla kierowników serwisu przygotowane są szkolenia w zakresie:

  • Kompetencji kierownika serwisu (Kim jest kierownik serwisu? Jaka jest jego rola? W jaki sposób może budować swój autorytet?)
  • Pracy z ekonomiką – uczymy, co można zmierzyć wskaźnikami wydajności, produktywności, obciążenia itp.
  • Pokazujemy w jaki sposób poprawnie interpretować wartości wskaźników i jakie działania podejmować, aby osiągać jak najlepsze wyniki.
  • Prowadzimy cały cykl szkoleń i warsztatów w zakresie skutecznego zarządzania personelem. 
  • Uczymy jak poprawnie udzielać feedbacku, informacji zwrotnej i pracować z obszarami do poprawy.
  • Doradzamy jak motywować zespół i delegować cele które, będą osiągalne dla pracowników.
  • Wiemy, że stanowisko managerskie to duże wyzwanie i stres, dlatego pracujemy nad technikami radzenia sobie ze stresem.

Sprawdź ofertę nowemotywacje.pl.

(artykuł sponsorowany)
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%