Zamknij

Widżet oddzwonienia: funkcje i efekty jego zastosowania w biznesie

08:20, 19.04.2024 art. sponsorowany Aktualizacja: 08:21, 19.04.2024

Dobra obsługa klienta nie jest wyjątkiem, ale standardem nowoczesnego biznesu. Aby uzyskać przewagę konkurencyjną, firma musi zapewnić klientom maksymalnie wygodne kanały komunikacji, natychmiast reagować na zapytania i korzystać z rozwiązań personalizujących komunikację. Jednym z narzędzi, które pomaga usprawnić obsługę i uczynić komunikację wygodną dla klienta, jest callback widget na stronie internetowej.

Widżet oddzwaniania: definicja i główne funkcje

Widżet oddzwaniania to interaktywny element strony internetowej, który oferuje użytkownikom pozostawienie własnego numeru telefonu w formularzu, a menedżer firmy oddzwoni do nich. Widżet oferuje oddzwonienie w określonym dogodnym czasie lub natychmiast — w ciągu 30 sekund.

Widżet oddzwaniania jest wygodny przede wszystkim dla klienta. W końcu to nie on sam dzwoni, ale zamawia połączenie. Szybkość, z jaką przychodzi oddzwonienie, robi przyjemne wrażenie, sprawia, że klient czuje się doceniony i zwiększa zaufanie do firmy.

Ale jest to również bardzo przydatne narzędzie dla firmy, ponieważ oferuje komunikację tym użytkownikom, którzy nie podjęli inicjatywy samodzielnej interakcji. W ten sposób zwiększa konwersję — zamieniając ruch w zapytania.

Jak korzystać z widżetu oddzwaniania

Głównym zadaniem widżetu jest przyspieszenie i uproszczenie procesu komunikacji między firmą a potencjalnym klientem. Pozwala on szybko i wygodnie przekazywać informacje o produktach lub usługach, odpowiadać na pytania i zapewniać wsparcie.

Niektórzy usługodawcy oferują callback z zaawansowanymi funkcjami. Nie tylko łączą kupującego ze sprzedawcą, ale także zbierają dane analityczne o użytkownikach, którzy zamówili połączenie. Na przykład o źródle, które przywiodło takiego zainteresowanego użytkownika na stronę internetową, o nazwie kampanii reklamowej i nawet słowie kluczowym. Takie dane pomagają firmom analizować wyniki marketingowe.

Nagrywanie rozmów telefonicznych z klientami, którzy skontaktowali się z firmą za pośrednictwem widżetu callback, jest również cennym materiałem do poprawy sprzedaży, obsługi i wsparcia technicznego.

Wyniki korzystania z widgetu oddzwaniania

Firmy, które dodały widżet oddzwaniania do swoich stron internetowych, uzyskują znaczące korzyści.

  1. Zaangażowanie użytkowników. Wzrost współczynnika konwersji zgłoszeń, co oznacza wzrost sprzedaży.
  2. Lepsza interakcja między klientem a firmą, zwiększone zaufanie do marki i satysfakcja z komunikacji.
  3. Analiza danych dotyczących połączeń odebranych za pomocą widżetu oddzwaniania — czas oczekiwania i trwałość rozmowy, numer telefonu, źródło połączenia.

Wskazówki dotyczące wdrożenia widżetu oddzwaniania

Na rynku istnieje wielu dostawców usługi callback. Przed podjęciem decyzji o skorzystaniu z konkretnego produktu, należy zwrócić uwagę na elementy składowe naprawdę skutecznego narzędzia.

  1. Różne opcje schematu kolorów i stylu widżetu, które pozwolą idealnie dopasować callback do projektu strony internetowej i przekształcić go w element organiczny.
  2. Zbieranie danych o połączeniach w celu analizy skuteczności reklamy, obsługi i sprzedaży. Generowanie szczegółowych i zrozumiałych raportów analitycznych. Nagrywanie połączeń.
  3. Elastyczne ustawienia widgetu: harmonogram wyświetlania na stronie internetowej, reguły przekierowania połączeń itp.
  4. Możliwość integracji widgetu oddzwaniania z innymi systemami.
  5. Szybkie i uważne wsparcie techniczne ze strony usługodawcy: konfiguracja, szkolenie personelu, doradztwo i pomoc w procesie korzystania z narzędzia.

Wnioski

Widżet oddzwaniania to skuteczne narzędzie, które może pomóc firmom poprawić jakość obsługi klienta, usprawnić obsługę, zwiększyć konwersję i sprzedaż.

Główne cechy widgetu oddzwaniania to szybka komunikacja między kupującym a sprzedającym, wygoda dla klienta i korzyści dla firmy.

(art. sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%