Zamknij

Jak plebiscyt Orły Stomatologii buduje wizerunek stomatologa?

14:24, 28.08.2020 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 14:25, 28.08.2020

Wśród lekarzy utarł się mit, jakoby nieistotne było dbanie o swój wizerunek, ponieważ pacjent w potrzebie i tak do naszego gabinetu przyjdzie. Dalekie jest to jednak od prawdy w świecie Internetu oraz prywatnej służby zdrowia. Pacjenci wymieniają się informacjami na temat wiedzy stomatologów, a także ich stosunku do osoby siedzącej na fotelu dentystycznym. Jak skutecznie budować swój wizerunek?

Wizerunek – co daje stomatologowi ze Szczecina?

Zanim powiemy sobie jak kreować swój wizerunek, dowiedzmy się po co i jakie korzyści ma nam to przynieść. Podstawą budowania marki osobistej jest nasza komunikacja z pacjentem. Brak informacji o lekarzu w Internecie daje jasny komunikat: jestem niedostępny lub nic o mnie nie wiadomo. Szczątkowe dane to już pewna prezentacja naszej osoby, ale nadal przeprowadzona w sposób, jak byśmy chcieli coś ukryć. Świadome występowanie na profilach społecznościowych i portalach branżowych to ogromny krok ku transparentności, a co za tym idzie: budowaniu zaufania, jeszcze zanim pacjent przekroczy próg gabinetu stomatologicznego.

Jakie błędy wizerunkowe popełniają stomatolodzy?

Nie są to błędy wyłączne dla tej grupy zawodowej, bo w wielu branżach spotkamy się z podobnymi. Z pewnością jednak będą należały do nich: brak zdjęcia lub nieodpowiednia fotografia (np. z urodzin kolegi), brak jakichkolwiek informacji o stomatologu w sieci oraz niekontrolowana obecność w mediach społecznościowych. Ostatni punkt wiąże się z faktem, iż pozostawiamy budowanie wizerunku przypadkowi, w postaci pojedynczych komentarzy na forach internetowych czy grupach Facebookowych. W momencie, w którym sami budujemy swoją markę osobistą, nakierowujemy potencjalnie zainteresowanych na konkretny tok myślenia – w 90% taki, jaki jest nam potrzebny (i jakiego sobie życzymy).

Orły Stomatologii i budowa wizerunku

Już sam udział w darmowym plebiscycie, który bierze pod uwagę oceny pacjentów o naszym gabinecie stomatologicznym świadczy o dużej odwadze. W wygodny i wymierny sposób dowiemy się jak jesteśmy postrzegani w Internecie. Plebiscyt Orły Stomatologii (https://www.orlystomatologii.pl/) uwzględnia w swoim zestawieniu oceny, przyznawane m.in. na Med24, Dentysta, Facebook, Google Maps itd. Średnia ocen, która będzie równa lub przekroczy 8 (na 10 możliwych) pretenduje do uzyskania miana laureata i zamieszczenia danych gabinetu na stronie głównej organizatora. Daje to pozytywny oddźwięk, ponieważ w Internecie będzie istnieć rzetelna informacja o naszym sukcesie. W przypadku, gdy nam się nie powiedzie – nie ponosimy konsekwencji. Ta informacja nie trafi nigdzie w sposób przypadkowy. Może ją uzyskać tylko zainteresowany swoim wynikiem uczestnik.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%